Rivalenti recenze – co je potřeba o e-shopu vědět?

Rivalenti.cz je internetový obchod, který nabízí široký výběr produktů pro bydlení a životní styl. Od nábytku a dekorací přes spotřebiče, až po kosmetiku a wellness produkty. Jak to s e-shopem dle ohlasu nakupujících? Chválí si zákaznické recenze Rivalenti nebo naopak?

SHRNUTÍ ČLÁNKU

Obchod Rivalenti je jedním z online tržišť, kde lze objednat zboží širokého záběru, od nábytku, přes elektroniku, po dětské zboží.

Doba doručení, sledování zásilky i vrácení peněz jsou velmi problematické. Negativní recenze převažují nad pozitivními.

ČOI varuje před nakupováním v obchodu Rivalenti.

Rivalenti obchod

E-shop Rivalenti nabízí kvalitu produktů, atraktivní ceny a pestrou nabídku. To má být zárukou spokojenosti zákazníků. Mezi hlavní kategorie sortimentu na webu patří například nábytek, dekorace, kuchyňské potřeby, bytové doplňky, elektronika, zahradní vybavení, dětské zboží, sportovní potřeby, a v neposlední řadě zdravotní a wellness výrobky.

V různých kategoriích je možné nastavit řazení a filtraci produktů, které usnadní vyhledávání v Rivalenti obchodu a pomůže najít přesně to, co zákazník hledá. Samotný nákup na Rivalenti cz probíhá pomocí virtuálního košíku, do kterého zákazník vloží všechno vybrané zboží a poté stačí vyplnit své osobní údaje, zvolit způsob platby a doručení.

V neposlední řadě je třeba zmínit zákaznický servis. Pokud by zákazníci měli dotaz ke zboží či objednávce, nebo problém s doručením či čímkoliv jiným, web Rivalenti obchodu nabízí možnost obrátit se na zákaznickou linku, která je dle informací na webu k dispozici non-stop.

Rivalenti – doba dodání

Rivalenti doba dodání zboží je dle e-shopu od pěti až třiceti dnů. Nicméně i samotný obchod informuje, že některé zásilky se mohou opozdit a dobu dodání Rivalenti uvádí až do 180 dnů.

Jako důvodu uvádí obchod neočekávané problémy s logistikou, státní svátky v Asii nebo ukončení provozu výrobních továren. Nicméně řada zákazníků si stěžuje, že zásilka nedorazila vůbec, a to dokonce ani když zaplatili předem.

Rivalenti – sledování zásilky

Rivalenti sledování zásilky propaguje skrze formulář na svých webových stránkách. Zákazníkům se tak otevírá možnost zadat do vyhledávacího políčka číslo objednávky a poté mohou zjistit, kde přesně se zásilka nachází. Přesto tato funkce řadě zákazníků nefunguje a ani přes kontaktování zákaznické linky se nedozvěděli, kde se balík nachází.

Navíc si zákazníci stěžují, že nedostali od obchodu informaci o celním procesu, a byli tak nuceni platit při přijímání zásilky vysoké clo, na což nebyli předem upozorněni.

Rivalenti – vrácení peněz

Rivalenti vrácení peněz umožňuje opět přes webový formulář. Nicméně více detailnějších informací se zákazník na webu nedozví. Ani v sekci „Často kladené dotazy,“ kde se jako jeden z dotazů objevuje „Zatím jsem od vás nedostal vrácené peníze“, společnost odkazuje pouze na zmíněný formulář, který mnohdy zákazníkům nefunguje.

Řada zákazníků má negativní zkušenost s vrácením peněz, respektive společnost jim reklamaci nepřijala, nebo na ni vůbec nereagovala.

Rivalenti – zkušenosti

Zákazníci mají s Rivalenti zkušenosti vesměs negativní. Nakupující, kteří přemýšlejí, že na obchodu nakoupí, by si tak měli předem prostudovat veškeré dostupné informace, které předchozí zákazníci zveřejnili a sdíleli s ostatními.

Zákazníci mají také s obchodem Hardloop zkušenosti velmi podobné jako s Rivalenti.

Rivalenti recenze Heureka

Recenzi na obchod Rivalenti Heureka, jakožto jedna z nejvyužívanějších stránek na vyhledávání recenzí, neposkytuje. Jak a kde je možné získat informace k nákupu?

Jak už bylo řečeno, Rivalenti recenze Heureka nemá, respektive po zadání dotazu „Rivalenti Heureka“ nebo „Rivalenti recenze Heureka“ prohlížeč zobrazí podobné stránky, případně zobrazí komentáře, kde se tato klíčová slova vyskytují. Konkrétní vyjádření a hodnocení na Heurece se na Rivalenti nenachází.

Obchod Rivalenti – recenze pozitivní

Na pozitivní Rivalenti recenze je možné narazit v podstatě pouze na oficiálním webu Rivalenti. Ty si chválí jak zákaznickou podporu, tak celkový přístup obchodu. Nicméně zmíněné recenze neodkazují na žádnou recenzní stránku, nýbrž jsou zveřejněny výhradně na samotném webu.

Recenzí je málo a jsou psány v rozmezí 14 dnů. Neobsahují tedy dlouhodobější zkušenosti zákazníků, přestože samotný e-shop uvádí, že získal ocenění E-shop roku 2021. Z tohoto roku není nicméně možné žádnou recenzi na webu najít.

Rivalenti.cz – recenze negativní

Co konkrétního obsahují negativní Rivalenti.cz recenze? Zákazníci si stěžují na:

  • dlouhou dobu dodání zboží, respektive často nedodání zboží
  • nekvalitní zboží
  • problémy s reklamacemi a vrácením peněz
  • možnost platby pouze předem
  • nedostatečnou nebo nulovou komunikaci

V některých případech je navíc uváděno, že odpovědi jsou automatizované a neřeší jednotlivé problémy zákazníků.

Špatně je Rivalenti prakticky všechno. Nekvalitní zboží, velmi dlouhá doba dodání, nedoručení zásilky, nutnost placení cla, nefungující kontakty, a mimo dalšího i nemožnost vrácení peněz.

Adéla za Rivalenti – kontakt

Přestože web Rivalenti kontaktní údaje na webu poskytuje (e-mail, telefonní číslo a online podporu), je možné se dočíst, že se obchodu není možné dovolat a na e-maily nikdo nereaguje.

V recenzích se také objevuje zmínka „Adéla za Rivalenti“. V tomto případě se dle recenzí jedná o informační mail, který zákazníky pouze upozorňuje na neproběhlou platbu a vyzývá je k zaplacení.

Na samotných webových stánkách není v příslušné sekci na „Adélu za Rivalenti“ kontakt uveden. Zákazníci se tak mohou pokoušet dovolat na kontakty, které jsou uvedeny, nicméně často mají s tímto způsobem komunikace s e-shopem problém, jelikož mnohdy linka není v provozu.

Pokud zákazníci touží po novém kousku do šatníku, měli by se spíše obrátit za prověřené obchody nebo značky, jako je například Bonprix, Astratex, Gate, nebo C&A.

Rivalenti ČOI – rizikový web

Na obchod Rivalenti ČOI už dostala od řady zákazníků stížnosti. Rivalenti obchod se objevuje na oficiálním seznamu rizikových webů, která ČOI (Česká obchodní inspekce) pravidelně vydává a varuje potenciální zákazníky před možným podvodným jednáním a nekalým praktikám.

Česká obchodní inspekce (ČOI) je úřad, který má za úkol chránit spotřebitele a sledovat dodržování práv v oblasti obchodu a služeb. Jejím cílem je zvyšovat informovanost a ochranu spotřebitelů a zároveň i podporovat spravedlivou hospodářskou soutěž.

ČOI má široké pravomoci, díky nimž může provádět kontrolní a dozorovou činnost vůči obchodníkům, poskytovatelům služeb, výrobcům a distributorům.

Má právo ze své iniciativy provádět kontrolu obchodních aktivit a v případě zjištění nezákonné činnosti může vydávat různá nařízení, upozornění, usnesení nebo dokonce i udělovat pokuty. Mezi hlavní aktivity České obchodní inspekce patří například:

  • kontroly kvality a bezpečnosti výrobků
  • ověřování souladu s předpisy v oblasti ochrany spotřebitel
  • sledování reklamních praktik
  • kontrola dodržování cenových a váhových předpisů
  • ochrana veřejného zájmu v oblasti pojistného trhu

Důležitou činností ČOI je také informační činnost, která má za cíl poskytovat spotřebitelům potřebné informace o jejich právech a upozorňovat na potenciální rizika při nákupu zboží či služeb. K tomuto účelu vydává například letáky, upozornění na svých webových stránkách nebo pořádá různé workshopy a přednášky.

Dalším významným úkolem České obchodní inspekce je účast na řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky. Spotřebitel má možnost se obrátit na ČOI v případě, že se mu nepodaří dohodnout se společností, u které si stěžuje. Inspekce pak může doporučit způsob řešení sporné situace a pomoci tak spotřebitelům v jejich jednání s obchodníky.

V posledních letech Česká obchodní inspekce rozšířila svou působnost na online prostředí.

Vzhledem k neustále rostoucímu počtu nákupů na internetu, se tak stala jedním z hlavních aktérů v ochraně spotřebitelů na internetu. Sleduje dodržování zákona o ochraně spotřebitele i v oblasti elektronického obchodování a může udělovat pokuty například za nedodržování lhůt pro vrácení zboží či v případě nezákonné reklamy na sociálních sítích.

V současnosti je Česká obchodní inspekce důležitým partnerem pro spotřebitele, kteří se ocitnou v problémové situaci v souvislosti s nákupem zboží nebo poskytovaných služeb. Její činnost má významný dopad nejen na úroveň ochrany spotřebitelů, ale i na hospodářskou soutěž a kvalitu trhu jako celku.